søndag den 5. juni 2011

Hvornår...

Hvornår ved man, om man er kommet videre? Jeg ved det ikke. Det er hårdt. Er jeg videre? Ja, ved ikke. Men én ting ved jeg, jeg er slet ikke kommet videre.
Det er nu 4 uger og 2 dage siden nu, men hvem tæller? Når jeg er sammen med mine venner, så er alt jo godt, men ligeså snart, der bare er det mindste tænkerum, så kommer der lige med det samme. Jeg er jo ingenting uden dig, og alligevel alt. Jeg fortjener bedre, får jeg hele tiden af vide, men jeg elsker dig jo. Du betød alt for mig. Jeg har levet 17 måneder igennem dig, har mistet så meget, ofret så meget, bare for dig. Bare fordi man er så håbløs forelsket.

Jeg fortryder intet, og så alligevel. Det hele kunne være blevet bedre, men jeg kunne ikke. Jeg var for dum. Nu, her bag skærmen, sidder jeg bare og tænker. Tænker på alt det, som kunne have sket. Alt det vi havde snakket om. Den ferie vi snart skulle på, den bil og lejlighed vi havde tænkt på. Og nu, nu er alt bare væk. Som om man er blevet vækket af en kæmpe idiot, midt i den bedste drøm, lige der hvor alt topper.
Hvad så nu? Hvad skal jeg stille op? Jeg ved lige præcis hvad jeg skal gøre, men mine følelser er i vejen. Bare der var en knap, så alle ens følelser forsvandt, bare en dag, måske en uges tid. Bare for at komme videre.

Jeg savner alt. Savner det at vågne med en,
at kysse med en,
en at elske
og
elske med.
Men hvornår?

1 kommentar:

  1. Org.. Flot skrevet, eller hvad man nu siger. Kunne ikke blive mere enig med dig i de sidst 6 linjer.

    Katrine <3
    Katrineespersen.blogspot.com

    SvarSlet