mandag den 23. maj 2011

Tiden læger alle sår

Det hele er så underligt, men samtidig så vidunderligt. Jeg har fået knust mit hjerte, jeg burde have set den komme, men ikke det jeg senere fandt ud af. Vi var sammen i næsten 18 måneder, og så er det slut. Man binder sig så eksremt til hinanden, og nu det væk. For altid. Det er ikke første gang, men første gang jeg er blevet udsat for utroskab. Det er så uacceptabelt, og så når det kommer fra dig.
Du var mit et og alt. Jeg har levet mit liv igennem dig. Det var en stor fejltagelse. Jeg fortryder intet med dig.

Når man får knust sig hjerte, hører man hele tiden, at det skal nok gå, og tiden læger alle sår. Men nogle dage er det bare svært at tro på. Det er 17 dage siden nu, 5 timer og 13 minutter, men hvem tæller? 2 uger før, snakkede vi om at skulle på sommerferie sammen, bare dig og mig. Og bom, du har en anden og du lyver om det. Vi havde så mange fælles drømme og visioner på fremtiden. Det skulle jo være os to sammen. Det ved du jo godt.

At se dig sammen med ham, gør mig grædefærdig. Jeg troede jeg næsten var kommet over dig, men jeg tog fejl. Igen. Jeg ved ikke om jeg kommer til at elske en anden som jeg elskede dig, og stadig gør. Det hele var så oprigtigt. Ja, jeg er stadig ung, men jeg har sgu stadig følelser! Følelser som jeg ikke er bange for at vise. Jeg har svært ved at se mig sammen med en anden pige end dig. Du er jo så smuk. Du er så savnet.

Jeg er bange for, at du har ødelagt noget for mig, ved at være utro. Jeg ved ikke om jeg kan stole på en anden pige nu. Eller mærke den samme følelse igen. Jeg vil videre, men det så svært.

Jeg er forvirret, i chok og ja, det uforståeligt, men samtidig, så er jeg lettet. For det gik jo ikke så godt igen. Jeg har lært en masse med dig. Og nu skal jeg bare ud og nyde det hele, selvom det er så svært. Du vil altid betyde rigtig meget for mig. Du var den mest rigtige for mig.

Tiden læger alle sår - men hvad så hvis den ikke går?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar