torsdag den 17. februar 2011

Sweet stuff.

Er du for sød mod din kæreste? Jeg tror, at hvis du prøver at finde på noget sødt at sige til hende hvert andet minut, så gør du det ikke godt. Eller… på den anden side, hun skulle i hvert fald værdsætte din indsats. Hvorom alting er, så nogle gange behøver du ikke at tænke på hvad du skal sige – bare prøv at observere. Observer hvordan din kæreste laver mad, hvordan hun smiler til dig eller danser til musikken.

”Du ser anderledes ud i dag”, sagde jeg til hende i dag. Hun stoppede det hun var i gang med og kom over til mig. Hun satte sig på mit skød og spurgte hvorfor. Jeg havde ikke rigtigt noget svar, men jeg følte hun på en eller anden måde var anderledes i dag. Hendes frække blik, hendes barnlige smil, hendes dansetrin mens hun lavede noget mad klar til mig. Jeg tror, at hun bare var glad. Og jeg var også ret glad for at have opdaget det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar