tirsdag den 18. januar 2011

Når tårerne triller ..

Hvorfor lige den overskrift tænker du sikkert. Tja, hvorfor ikke. Jeg går lige pt. gennem en meget svær tid. Jeg ved ikke hvor længe det varer før der kommer et endeligt svar på, hvad der skal ske.
Det hele er så svært.
Jeg kan intet stille op.

Selvom jeg er en dreng/mand, så har jeg følelser. Følelser jeg har svært ved at skjule når det handler om folk jeg elsker og jeg virkelig holder af. Følelser jeg ikke er bange for at vise. Jeg har grædt meget. Jeg er ikke den eneste, det er sikkert.

At erkende en fejl

Det er noget af det vigtigste at kunne. Hvis du kan erkende at det er din fejl og tage ved lære af den, så er du godt på vej.
Jeg har selv erkendt mit livs største fejl, og jeg vil aldrig gentage det igen. Der er svært når det handler om den der betyder allermest i verden for dig, men man bliver nødt til det.

At tilgive

Hvis du kan tilgive, kan du alt. At tilgive er noget af det sværeste i livet. Jeg har brug for at blive tilgivet, men det er ikke sikkert af jeg bliver det, hvilket gør mig så bange.

Jeg er et svin. Et stort svin. Jeg ved ikke hvordan jeg har kunne finde på at gøre det, som jeg gjorde. Jeg kan ikke andet end, at vente på hvad du finder ud af.

Et par kloge ord til slut.
"Husk at fremtiden følger de spor, vi efterlader."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar