torsdag den 13. januar 2011

Min første blog.

Jeg må indrømme, at jeg kun har læst utrolig få blogs i mit liv. Jeg har gået lidt og tænkt over at lave en selv, så her kommer den.
Puha, hvad skal min første blog dog indeholde. Jo, nu ved jeg det. Den skal da handle om hvem jeg er.
Jeg kan lægge ud med, at jeg er 17 år. For lidt over 1 år siden, skete der noget af de mest vidunderlige i mit liv. Jeg blev forelsket. Jeg har været forelsket før, men det her var anderledes. Fuldstændig anderledes. Pigen, som jeg blev forelsket i, har gjort underværker.
Førhen har jeg aldrig følt mig speciel, ikke engang elsket. Jeg er blevet mobbet, drillet, bagtalt, hvilket har resulteret i, at min selvtillid, stort set ikke findes. Har aldrig været den der populære type, hvilket jeg faktisk er ret tilfreds med.
Jeg er meget genert, eller har været. Da jeg var yngre, nu lyder jeg fandme som om jeg er utrolig gammel, nårh men der skrev jeg altid til piger for at komme i kontakt med dem, hvilket resulterede i, afslag.

Dette er hvad jeg var engang. Nu hvor der er kærlighed, er alt forandret. Jeg er anderledes. Blevet til en person med holdninger og meninger, som jeg står fast ved.
Hvorfor er jeg blevet som jeg er, det er meget min kæreste's skyld, og dem der hader mig. Jeg takker :)

Jeg vil ikke påstå, at min kæreste er jordens dejligste kæreste, for det er hun sikkert ikke, men hun er perfekt for mig, og respekterer mig som den jeg er, som den første person.

Dette var min første blog, og formentlig ikke min sidste, see ya folks :D

1 kommentar:

  1. Du skriver fantastisk igennem hele din blog! :)
    Du er meget inspirerende..

    Katrine <3
    Katrineespersen.blogspot.com

    SvarSlet