fredag den 14. januar 2011

Jalousi ...

Hvad er jalousi og hvorfor er den der? Hvis jeg skal være ærlig, ja, så ved jeg det ikke. Én ting jeg dog ved, er, at jeg selv har den sygdom, som det jo er.
Jalousi er med mine ord, en sygdom som alle har, dog i forskellige størrelser.
Min jalousi har været utrolig stor, jeg har dog gjort noget ved det, som netop alle bør. Ja, jeg ER jaloux. Det indrømmer jeg da gerne, men helt ærligt, hvem er ikke det?
Min kæreste er da også jaloux, dog ikke så slemt som mig, hvilket jeg er glad for.

Min jalousi begyndte, da jeg fandt kærligheden. Min kæreste betyder mere eller mindre alt for mig, og da jeg aldrig før er blevet elsket og respekteret som den jeg er, var jeg bange for at miste hende. Hvorfor skriver jeg "var"? Jeg er det jo stadig..
Min jalousi ødelagde næsten vores forhold for nogle måneder siden. Ville ikke lade hende være sammen med andre. Netop dét, var grunden.

Jeg har gjort noget ved min jalousi, der har gjort, at vi elsker hinanden endnu mere end før. Jeg gjorde noget for at mindske min jalousi. Jeg tænkte altid, "Nu svarer hun ikke igen, det sikkert fordi hun er sammen med ham uden at fortælle det". Jeg har da stadig de tanker, selvfølgelig har jeg det, men nu har jeg et forsvar mod det, hvilket gør, at jeg ikke tænker mere over det resten af dagen. Jeg siger til mig selv, "Hvorfor skulle hun dog være det? Jeg ved at hun aldrig vil være mig utro".

Når man har en kæreste man elsker, så er man da altid lidt jaloux, og hvis ikke, så elsker man ikke personen nok !!! Det er helt okay at være bare lidt jaloux, for mig betyder det, at man elsker personen, at personen virkelig betyder noget for en selv.

Håber du fik noget ud af det :)

See you folks

Ingen kommentarer:

Send en kommentar